Апостолівська міська рада
Криворізький район Дніпропетровська область
Проєкт рішень виконкому
від 09 квітня 2021р. № 67
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 29 березня 2021 року № 51 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств Апостолівської міської ради»
Опубліковано 09 квітня 2021

Керуючись статтею 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 75, 78 Господарського кодексу України, відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02 березня 2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», з метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи комунальних підприємств Апостолівської міської ради виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 29 березня 2021 року № 51 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств Апостолівської міської ради»:

1.1. Пункт 2 викласти у новій редакції:

  • « 2. Керівникам комунальних підприємств Апостолівської міської ради у термін до 01.05.2021 розробити та надати до відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності виконавчого комітету міської ради проєкти уточнених фінансових планів на 2021 рік, для подальшого їх розгляду та затвердження виконавчим комітетом міської ради. Формат, склад та обсяг фінансових планів повинні відповідати Порядку, затвердженому у пункті 1 цього рішення, з поданням документів, визначених пунктом 3 цього рішення».

1.2. Пункт 3 викласти у новій редакції:

  • «3. До проєктів фінансових планів (проєктів змін до фінансових планів) комунальних підприємств Апостолівської міської ради в паперовому та електронному вигляді додаються такі документи:
  • фінансова звітність на останню звітну дату поточного року за формою, визначеною Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року №73, зокрема баланс (звіт про фінансовий стан) (форма №1), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (форма №2), звіт про рух грошових коштів (форма №3), звіт про власний капітал (форма №4);
  • затверджені в установленому порядку стратегія розвитку підприємства та інвестиційний план розвитку підприємства на середньострокову перспективу (5 років) (крім підприємств, що надають первинну та вторинну допомогу населенню);
  • інвестиційну програму на поточний рік за формами, встановленими для ліцензіатів у сферах комунальних послуг, згідно з постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31 серпня 2017 року №1059 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання» (в редакції від 09 липня 2020 року №1297) та від 14 вересня 2017 року №1131 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення» (для ліцензіатів слуг з теплопостачання, водопостачання та водовідведення);
  • інвестиційну програму на поточний рік для комунальних підприємств у сфері поводження з відходами за формами, встановленими рішеннями виконавчого комітету міської ради;
  • документ, що містить інформацію про наявність у судах загальної юрисдикції судових справ майнового характеру, стороною яких є підприємство, відомості про стан виконання рішення суду або виконавчих документів, у яких зазначено суму, що підлягає сплаті, або яку стягнуто на користь підприємства, наслідки виконання яких матимуть вплив на фінансовий стан підприємства (за наявності);
  • реєстр рішень органів контролю за додержанням законодавства у сферах комунальних послуг та податкового законодавства, наслідком яких є (може бути) зменшення доходів (прибутку) підприємства;
  • факторний аналіз собівартості, доходів і фінансового результату та звіт з виконання заходів, розроблених для покращення фінансового стану (для ліцензіатів відповідних послуг);
  • інші документи на вимогу виконавчих органів міської ради».

2. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності виконавчого комітету міської ради, контроль - залишаю за собою.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux