Незважаючи на те, що навчати дітей географії в онлайн-режимі завдання не з легких, Андрусик Валентині Іванівні, вчителю географії ОНЗ «Апостолівська ЗШ І-ІІІ ст. №1» вдалося зацікавити учнів 9 класу Апостолівського опорного закладу темою «Чому транспорт називають кровоносною системою країни?».
Протягом трьох тижнів діти набули деяких навичок дистанційного навчання, тому змогли отримати відповідь, переглянувши відеолекції й ілюстрації, ознайомились із навчальними текстами, а також пройшли тести та виконали вправи на початкове засвоєння теми.
За допомогою відеоуроку учні опанували основні терміни, зрозуміли переваги і недоліки основних видів транспорту.
Наступним етапом уроку було виконання тестів, а родзинкою - онлайн-дискусія на платформі Google Classroom за темою уроку.
Учні прийшли до висновку, що без різноманітних видів транспорту не може існувати сучасна економіка.
Вони назвали вагомі аргументи на користь розвитку транспорту в Україні та запропонували шляхи розвитку транспортної галузі.
Учні класу Черемпей С. та Нігай Л. створили презентації «Види транспорту», в яких наочно продемонстрували рівень розвитку транспорту в Україні.