Оголошення
Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Дніпропетровської області.
Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров'я», рішення Апостолівської міської ради від 30.08.2019 №2016 «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.06.2016 №565-21/VII «Про затвердження Положення про порядок призначення та звільнення з посади керівників підприємств, установ, організацій, які знаходяться в комунальній власності Апостолівської міської ради (Об’єднаної територіальної громади)»
Найменування підприємства: КНП «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Дніпропетровської області.
Скорочене найменування українською мовою: КНП «АЦПМСД».
Юридичне та фактичне місце знаходження: Україна, Дніпропетровська область, м.Апостолове, вул. Медична,63, поштовий індекс – 53800.
Основні напрями діяльності: Основною метою діяльності є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Апостолівської міської ради, але не обмежуючись вказаними населеними пунктами, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.
Статут Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області затверджено рішенням міської ради від 29.05.2019 № 1909-69/VII (Статут додається).
Структура підприємства :
Умови оплати праці керівника Підприємства із зазначенням істотних умов контракту: Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником комунального Підприємства охорони здоров'я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. Типова форма контракту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №792. За рішенням органу управління можуть встановлюватися надбавки та доплати відповідно до вимог чинного законодавства України.
Вимоги до претендента:
Вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров'я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров'я». Стаж роботи за основною спеціальністю не менше 3 років, стаж роботи на керівних посадах – не менше одного року.
Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.
Вимоги до конкурсної пропозиції:
Конкурсна пропозиція може містити презентацію себе, як майбутнього керівника та особистості, а також проект плану розвитку господарської та фінансово-економічної діяльності Підприємства на середньострокову перспективу (три – п`ять років), в якому передбачаються:
Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі:
Примітка:
Документи, окрім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді, із вказанням у графі отримувача - Голові Конкурсної комісії
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 05.03.2021 .
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 05.04.2021 .
Адреса приймання документів для участі в конкурсі:
53800, м.Апостолове, вул. Центральна, 65, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Апостолівської міської ради.
Суттєво: У випадку надіслання заяви із документами поштою, у графі отримувача необхідно зазначити: «Кому: Голові Конкурсної комісії ».
Дата проведення конкурсу:
06.04.2021 о 13.00 год. - засідання конкурсної комісії щодо розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.
09.04.2021 о 13.00 год. - засідання конкурсної комісії із заслуховування конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення з ними співбесіди та визначення переможця конкурсу.
Місце проведення конкурсу та адреса: 53800, м.Апостолове, вул. Центральна, 65, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Апостолівської міської ради Номер телефона та адреса електронної пошти для довідок:
тел. 0965453330, 0681913984
е-mаіl: info@apost.otg.dp.gov.ua
Заява про відсутність конфлікту інтересів.docx
Згода на обробку персональних даних.docx