Конкурс на заміщення вакантних посад
опубліковано 05 травня 2021 року о 19:22

Оголошення

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального некомерційного підприємства «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області.

Правові підстави проведення конкурсу: Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19.11.1992 № 2801-XII (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров'я».

Найменування підприємства: «Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «АЦПМСД».

Юридичне та фактичне місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, вул. Медична,63, поштовий індекс – 53800.

Основні напрями діяльності: Основною метою діяльності є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Апостолівської міської ради, але не обмежуючись вказаними населеними пунктами, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

Статут Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області затверджено рішенням міської ради від 29.05.2019 № 1909-69/VII (Статут додається).

Структура підприємства:

1. Адміністративно-управлінський відділ

2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.

3. Лікувально-профілактичні підрозділи:

- Лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини м. Апостолове, вул. Медична, 63, вул. Вокзальна, 67;

- Фельдшерський пункт с-ще Українка, вул. Червона, 2;

- Фельдшерський пункт, с. Шевченко, вул. Молодіжна, 4;

- Фельдшерський пункт, с. Володимирівка, вул. Шкільна, 9;

- Фельдшерський пункт, с. Сергіївка, вул. Шкільна, 3;

- Сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, с. Кам’янка, пр. Шкільний, 1а;

- Фельдшерський пункт, с-ще Жовте, вул. Залізнична, 21;

- Фельдшерський пункт, с-ще Жовте, вул. Цементників, 17;

- Фельдшерський пункт, с. Новоіванівка, вул. Центральна, 37б;

- Фельдшерський пункт, с. Слов’янка, вул. Центральна, 5;

- Фельдшерський пункт, с. Тарасо-Григорівка, вул. Центральна, 5;

- Сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, с. Михайлівка, вул. Центральна, 1;

- Фельдшерський пункт, с. Михайло-Заводське, вул. Шкільна, 3;

- Фельдшерський пункт, с. Катеринівка, вул. Центральна, 5;

- Фельдшерський пункт, с. Широчани, вул. Калинова, 1;

- Сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, с. Нива Трудова, вул. Шевченка, 3;

- Фельдшерський пункт, с. Солдатське, вул. Ветеранів, 1;

- Фельдшерський пункт, с. Новоукраїнське, вул. Шкільна, 63;

- Фельдшерський пункт, с. Вільне, вул. Шкільна, 25;

- Фельдшерський пункт, с. Єлизаветпілля, вул. Шкільна, 25;

- Сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, с. Запорізьке, вул. Плющенка, 5а;

- Фельдшерський пункт, с. Перше Травня, вул. Центральна, 25.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу (додаток 2).

Умови оплати праці керівника Підприємства із зазначенням істотних умов контрактуУмови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником комунального Підприємства охорони здоров'я та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством. Типова форма контракту затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №792. За рішенням органу управління можуть встановлюватися надбавки та доплати відповідно до вимог чинного законодавства України.

Вимоги до претендента:

Вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», або «Право», або «Соціальні та поведінкові науки», або «Гуманітарні науки», або «Охорона здоров'я» та спеціалізацією «Організація і управління охороною здоров'я». Стаж роботи за основною спеціальністю не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах – не менше одного року.

Повинен знати: Конституцію України, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство; перспективи, вітчизняні і світові тенденції технологічного, технічного, економічного і соціального розвитку галузі і закладу охорони здоров'я; можливості ефективного використання виробничих потужностей, наявних технологічних процесів, їх реструктуризації або заміни; кадрові ресурси закладу охорони здоров'я; порядок розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності) та програм виробничо-господарської діяльності; ринкові методи господарювання та управління; кон'юнктуру ринку; порядок укладення і виконання господарських та фінансових договорів, галузевих тарифних угод, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин; вітчизняні і зарубіжні досягнення науки та технології у відповідній галузі виробництва і досвід завоювання позицій на світових та регіональних ринках продукції; основи економіки, менеджменту, маркетингу, організацію виробництва, праці та управління; етику ділового спілкування та ведення переговорів; трудове законодавство, технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; сучасні засоби комунікацій та зв'язку; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом; методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні; специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Вимоги до конкурсної пропозиції:

Конкурсна пропозиція може містити презентацію себе, як майбутнього керівника та особистості, а також проект плану розвитку господарської та фінансово-економічної діяльності Підприємства на середньострокову перспективу (три – п`ять років), в якому передбачаються:

план реформування Підприємства протягом одного року;

заходи з виконання завдань Підприємства і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників Підприємства, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку Підприємства;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності Підприємства.

власне бачення мети, цінностей та завдань Підприємства, кроки по створенню ефективного Підприємства;

розвиток кадрового потенціалу та підвищення професійного рівня працівників Підприємства.

Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі:

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за встановленою формою (додається);

2. Копія паспорта громадянина України;

3. Резюме у довільній формі;

4. Автобіографія;

5 Копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційна категорія, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника підприємства охорони здоров'я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6. Згода на обробку персональних даних за встановленою формою (додається);

7. Конкурсна пропозиція (презентація, створена за допомогою програми PowerPoint) обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

Примітка: конкурсна пропозиція в електронному вигляді надається учасником конкурсу безпосередньо на засіданні Конкурсної комісії по заслуховуванню Конкурсних пропозицій.

8. Довідка МВС про відсутність судимості;

9. Медичні довідки про стан здоров'я щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров'я за формами, затвердженими МОЗ;

10. Попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за встановленою формою (додається);

11. Заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за встановленою формою (додається);

12. Підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, окрім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді, із вказанням у графі отримувача – Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - Наталі Шкленській.

Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: з 05.05.2021.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: по 03.06.2021.

Адреса приймання документів для участі в конкурсі:

53800, м. Апостолове, вул. Центральна, 65, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Апостолівської міської ради.

Суттєво: У випадку надіслання заяви із документами поштою, у графі отримувача необхідно зазначити: «Кому: Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - Наталі Шкленській».

Дата проведення конкурсу:

07.06.2021 о 13.00 год. - засідання конкурсної комісії щодо розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.

11.06.2021 о 13.00 год. - засідання конкурсної комісії із заслуховування конкурсних пропозицій учасників конкурсу, проведення з ними співбесіди та визначення переможця конкурсу.

Місце проведення конкурсу та адреса: 53800, м. Апостолове, вул. Центральна, 65, приміщення адміністративної будівлі виконавчого комітету Апостолівської міської ради Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок:

0974517259 Агнеса Євгеніївна, 0965453330 Наталя Григорівна, 0681913984 Алла Олександрівна

е-mаіl: info@apost.otg.dp.gov.ua

Заява про відсутність конфлікту інтересів.docx

Додаток 1 Статут.pdf

Додаток 2 Кошторис.docx

Заява претендента.docx

Згода на обробку персональних даних.docx

Попередження про обмеження.docx

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux