Історія одного дистанційного уроку
опубліковано 02 квітня 2020 року о 15:57

Учителем української мови та літератури опорного навчального закладу «Апостолівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області» Вовк Ольгою Євгенівною у рамках вивчення теми «Суперечка як вид комунікації» (10 клас) після попередньо вивченого теоретичного матеріалу було проведено дискусію онлайн «Дистанційна освіта: переваги і недоліки» у режимі реального часу, у ході якої було проаналізовано плюси та мінуси дистанційної освіти та обговорено ряд інших питань, пов’язаних з даною темою. Перед початком дискусії були прийняті правила спілкування: активність під час обговорення, толерантність по відношенню один до одного та грамотність під час написання коментарів.

1. Як ви оцінюєте рівень дистанційної освіти в Україні взагалі, у нас у школі зокрема?

Треба зазначити, що учні більш оптимістично налаштовані, ніж дорослі, тому, відповідаючи на дане запитання, відзначили, що хоч система дистанційної освіти в Україні лише робить перші кроки, але швидко вдосконалюється та збагачується новими методами і технологіями. Діти подякували своїм учителям за цікаві відеоуроки, прямі ефіри та чати з обговоренням онлайн.

2.Коротко сформулюйте переваги дистанційної освіти, в яких ви переконалися під час карантину.

Слід зауважити, що для більшості учнів це перша практика дистанційного навчання, але вони цілком об’єктивно змогли оцінити як переваги, так і недоліки такої форми навчання. Серед переваг: можливість навчатися і виконувати домашнє завдання у зручний для тебе час, вивільнення часу для улюблених занять, можливість навчатися у своєму темпі, формування навичок самостійності та самоорганізованості…

3. З якими недоліками дистанційної освіти ви зіткнулися?

 Учні відокремили наступні недоліки: відсутність живого спілкування з вчителем, однокласниками та шкільної атмосфери, відсутність сильної мотивації до навчання, точні науки (алгебра, геометрія, фізика, хімія) даються важко, необхідне живе пояснення вчителя, великий обсяг матеріалу для самостійного опрацювання.

4. Як ви думаєте, які труднощі в організації дистанційного навчання відчули ваші вчителі?

Серед основних проблем вчителя десятикласники зазначили підбір форм подачі навчального матеріалу дистанційно та невелику кількість зацікавлених учнів у кожному класі, а коли не всі діти підтримують зворотній зв’язок, продуктивність навчання зменшується.

5. На завершення дискусії учні отримали запитання: так усе таки дистанційна освіта чи заняття у школі? 

Більшість учнів однозначно проголосували за заняття у школі, один учень - за дистанційну освіту, а одна учениця зазначила, що точні науки тільки у школі, а з інших предметів можна перейти на дистанційне навчання.

Дискусія тривала 60 хвилин, це було продуктивне і корисне (як для учнів, так і для вчителя) навчання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux