У період технічного прогресу мобільні пристрої витісняють стаціонарні комп'ютери та ноутбуки. Кожного року кількість користувачів смартфонів лише зростає. І разом з цим зростає кількість корисних мобільних додатків, які роблять життя власників смартфонів простішим. АТ «Дніпропетровськгаз» йде в ногу із часом і запроваджує для клієнтів власні мобільні додатки, завдяки яким вирішити «газові» питання можна швидко й дистанційно.
Один з фаворитів онлайн-сервісів серед споживачів природного газу – є чат-бот 7104.ua у Viber. Це дистанційний помічник, завдяки якому можна суттєво оптимізувати процес обслуговування клієнтів.
Функції чат-боту 7104.ua настільки широкі, що потреба особисто звертатися до Центрів обслуговування клієнтів чи банківських установ відпадає. У додатку можна за кілька хвилин передати показники лічильника, проаналізувати стан особового рахунку та обсяги спожитого газу, сплатити за доставку блакитного палива, завантажити квитанцію у форматі PDF.
У квітні чат-бот розширив функціонал і тепер, аби передати показники лічильника, достатньо лише сфотографувати цифри на приладі обліку газу або прикріпити фотографію з галереї телефону. Окрім цього, один клієнт може зареєструвати й контролювати до п'яти особових рахунків.
Приєднатися до чат-боту 7104.ua може кожен бажаючий. Для цього потрібно відкрити додаток Viber, просканувати QR-код та підписатися на паблік акаунт. Під час реєстрації споживачу необхідно вказати номер особового рахунку та суму останнього платежу за газ.
Приєднуйтеся до чат-боту 7104.ua та оцініть переваги онлайн-сервісу.